مقدار فاند دانشگاه های آمریکا
نوشته شده توسط : سمیه

برای خیلی از دانشجویان دستیابی به فاند و بورس تحصیلی غیر ممکن به نظر می رسد اما واقعا اینطور نیست. نکته اینجاست همانطور که دانشجوهای آینده نگر دنبال دریافت فاند از دانشگاه های آمریکا هستند باید از شرایط اعطای آنها هم با خبر باشند.

مردیت تامبلی، معاون رئیس جمهور آمریکا هنگام سخنرانی در دانشگاه کلارک در ماساچوست درباره کمک های مالی به دانشجویان اعلام کرد: ” دانشجوی متقاضی واجد شرایط برای دریافت بورس تحصیلی باید سابقه کار گروهی و همین طور مهارت رهبری قوی و موثری داشته باشد و در عین حال توصیه نامه های معتبری از اساتید دانشگاه ارائه دهد و سابقه تحصیلی او نشان دهنده مقالات قوی و نظم و انضباط و پیگیری های تحصیلی منظم او باشد.” در این مطلب ما راهنمایی ها و نکات لازمی که از طریق آنها می توانید به فاند یا بورس های تحصیلی دانشجویان بین المللی در دانشگاه های آمریکا دست پیدا کنید را در اختیارتان قرار می دهیم.

برخی مهارت ها شانس دریافت فاند را افزایش می دهند

از نظر کارشناسان، برخورداری از مهارت های رهبری می تواند انگیزه رقابت برای دریافت بورس تحصیلی بین دانشجویان بین المللی را افزایش بدهد. کاران گوپتا مدیر عامل شرکت مشاوره کاران گوپتا در هند اظهار می کند که مواردی مثل ممتاز بودن در مدرسه یا دانشگاه و یا مشارکت در مقالات علمی به عنوان نفر اول و یا حتی راه اندازی انجمن کارآفرینی مخصوص به خودتان، پتانسیل رهبری را در شما نشان می دهد. دانشگاه ها نیز دنبال جذب افرادی هستند که روحیه رهبری جهان را در آینده را دارند.

مهارت نوشتاری قوی نیز می تواند شانس شما برای دریافت بورس تحصیلی را افزایش بدهد. فرها عبید یک دانشجوی پاکستانی الاصل یکی از دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی در رشته عربی و اقتصاد دانشگاه واشنگتن دی سی است. او اظهار می دارد که مهارت های خود را از طریق گذراندن دوره های فشرده نوشتن در سطح فشرده و همچنین راه اندازی و اداره مجله دبیرستان ارتقا بخشیده است.

به گفته وی، مهمترین بخش درخواست بورس تحصیلی اظهارنامه شخصی است که به مسولین پذیرش کمیته های بورس تحصیلی امکان می دهد که دانشجو را به طور کامل و دقیق بشناسند. فرها در این باره بیان می کند که “درخواست شما برای دریافت فاند و بورس تحصیلی جاییست که در آن درجه مشخصی از خودآگاهی و مهارت بازگویی ماجرا به کمک شما می آید. هویت من به عنوان یک دختر پاکستانی، تجربیات زندگی و صادق بودن با خودم مواردی بود که در درخواست بورس تحصیلی ام آنها را برجسته کردم.”

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: