نوشته شده توسط : سمیه

۱-نحوه دانلود از اسپاتیفای در کامپیوتر و لپتاپاگر اشتراک Premium داشته باشید، به راحتی می توانید آهنگ ها را روی دسک تاپ خود دانلود کنید. فقط یک محدودیت وجود دارد: شما نمی توانید آهنگ ها را بصورت جداگانه دانلود کنید. یا باید یک آلبوم کامل را دانلود کنید یا یک آهنگ تکی را در لیست پخش ذخیره کنید سپس آن را به صورت آفلاین دانلود کنید. خوشبختانه، پادکست ها اینگونه نیستند. می توانید هر قسمت را جداگانه دانلود کنید.
کافی است گزینه “Download” را فعال کنید تا لیست پخش شما به طور خودکار در حالت آفلاین دانلود شود.


پس از دانلود لیست های پخش انتخابی خود، برنامه اسپاتیفای رایانه خود را باز کنید و در گوشه بالا سمت چپ روی File کلیک کنید. گزینه Offline Mode را انتخاب کنید تا لیست های پخش به همراه آهنگ های موجود در آنها بدون دسترسی به Wi-Fi در دسترس باشند.
C:\Users\MSA\Downloads\c017eb2632f42e37.png
یک حلقه سبز با یک فلش در کنار لیست های پخش، آلبوم ها و پادکست هایی که با موفقیت دانلود شده اند ظاهر می شود. گزینه دانلود آهنگ ها و لیست های پخش در حال حاضر برای پخش کننده سرویس پخش موسیقی در دسترس نیست.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

Android محبوب ترین سیستم عامل هوشمند تا به امروز است. توسعه دهندگان انواع مختلفی از درهای پشتی و مخفی در برنامه ها و سیستم عامل ها ایجاد می کنند. از طریق این درهای پشتی ، هر کاربر که دانش کافی دارد می تواند نسبت به سایر کاربران ، وارد لایه های عمیق تر از سیستم شود.

همانطور که همه ما می دانیم ، اندروید یک سیستم عامل متن باز مبتنی بر Linux Kernel است و توسط گوگل توسعه یافته است. سیستم عامل اندروید به طور گسترده در جهان رواج دارد. توسعه دهندگان Android درپشتی های بسیاری ایجاد می کنند که از طریق آنها می توان وارد سیستم شد و تنظیمات را تغییر داد.

استفاده از این درپشتی ها برای مقاصد مخرب نیست ، زیرا توسعه دهندگان برخی از حالت ها را مسدود می کنند و این درپشتی ها یا بک دور ها راهی برای استفاده غمیق تر از سیستم هستند.

در تلفن های هوشمند به این درهای پشتی کد های مخفی گفته می شود. ما همچنین کدهای مخفی آیفون را در ادامه عنوان می کنیم. این توالی های عدد و علامت ها هستند که به شما امکان می دهند برای چندین کاربرد به تنظیمات سیستم دسترسی پیدا کنید. بنابراین در اینجا ما برخی از کدهای مخفی را جمع آوری می کنیم. شاید برخی از آنها روی دستگاه خاص کار نکنند اما می توانید آن را امتحان کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 

 



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

حتما به خاطر دارید که داشتن آن کاراکتر های شخصی سازی شده بیتموجی چه قدر جذاب بود، همینطور هست؟ آنها را در همه جای اسنپ چت میتوانستید پیدا کنید؛ و سپس به گسترش خود ادامه داند و به زودی میتوان آنها را هر جا یافت.

هنگامی اپل اقدام به انتشار iPhone X و iOS 12 کرد، شرکت کوپرتینو با میموجی و انیموجی تصمیم به برداشتن گامی تازه برداشت. میموجی، ایموجی شخصی سازی شده ایست که قرار است کاملا شبیه شما باشد؛ بعلاوه اینکه به شما امکان تنظیمات جزئی و حتی ضبط پیام با آن را میدهد.

اپل دست به ارائه تعدادی ویژگی جدید برای میموجی ها در iOS 13 زده است. مهم ترین این ویژگی ها، میموجی استیکر هایی هستند که ضمن قابلیت استفاده از آواتار شخصی، درون iOS قرار میگیرند.

میموجی چه تغییرات تازه ای کرده است؟

اپل، با انتشار iOS 13، گزینه های جدیدی برای رنگ پوست، مو، آرایش، مدل های مو و … ارائه کرد. اسلایدر هایی هستند که به سلیقه خود طراحی میکنید و گاهی ترکیب های جالبی که به کمک آن میتوانید میموجی خود را کاملا منحصر به فرد سازید.

ویژگی جدید دیگر، داشتن گزینه های مختلف و جدید برای طراحی از جمله گوشواره، پیرسینگ، عینک و … میباشد. اما، ویژگی مورد علاقه من احتمالا قابلیت افزودن AirPod ها به میموجی است؛ که باعث میشود بیش از پیش در مقابل دوستان تان که AirPod ندارند قیافه بگیرید!

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 

 



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

به هنگام نصب ویندوز ۷، بایستی پارتیشنی را که میخواهید سیستم عامل را روی آن نصب کنید، انتخاب نمایید. بر اساس پیشنهادهای مایکروسافت، حداقل حجم این پارتیشن باید ۱۷ گیگابایت باشد. هرچند این حداقل حجم است و نباید به عنوان حجم پیشنهادی مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که خودتان میدانید، پارتیشنِ سیستم (به معنای پارتیشنی است که سیستم عامل روی آن نصب میشود) فضایی که رفته رفته نیازمند حجم بیشتری خواهد بود. عیب‌یاب‌ها (Hotfixes)، پچ‌ها (Patches)، بسته‌ی سرویس‌ها (Service Packs) و برنامه هایی نظیر آفیس (Microsoft Office) و سایر موارد، فضای زیادی روی آن پارتیشن را اشغال میکنند. هر چه بیشتر از آن استفاده شود، فضای بیشتری نیز بایستی در اختیار این برنامه ها قرار گیرد.

به همین علت تاکید خاصی روی تنظیم مناسب حجم پارتیشن ها میشود. البته پیش از هر چیز، بهترین طرح بررسی امکان گسترش این پارتیشن میباشد (در صورت وجود فضای بلااستفاده روی دیسک سخت (Hard Disk)  با یک حساب سر انگشتی، من شخصا حداقل ۴۰ گیگابایت فضا را در نظر میگیرم و به هنگامی که بیش از دو هارد دیسک روی سیستم داشته باشم، تا ۱۰۰ گیگابایت فضا را محض احتیاط به آن اختصاص میدهم.

به هر حال، با وجود امکان گسترش حجم پارتیشن حتی پس از نصب سیستم عامل، بهتر است بر این اساس برنامه ریزی کنید و حجم مناسب پارتیشن را در هنگام فرایند مشخص کنید. 

هنگام شروع نصب ویندوز ۷، پس از رد شدن صفحات اولیه، به صفحه ای میرسید که از شما خواهد پرسید که قصد اجرای کدام نوع نصب را دارید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

تلویزیون هوشمند چیست؟

تلویزیون هوشمند در سطح پایه ای یک ترکیبی از تنظیمات پایه ای تلویزیون با اتصال اینترنت است، تلویزیون هوشمند به طیف وسیعی از سرویس های آنلاین دسترسی دارد. می توان گفت تلویزیون هوشمند، پیشرفته ترین و آخرین نوع تلویزیون سنتی است.

معمولا برای دسترسی به محتوای اینترنتی، نیاز دارید که دستگاه هایی مثل لپ تاپ یا کامپیوتر را به تنظیمات تلویزیون وصل کنید. اما تلویزیون هوشمند، نیازی به این کار ندارد. تلویزیون های هوشمند خودشان از وایفای و اینترنت ساپورت می کنند، بنابراین می توانید به شبکه اینترنت خانگی بدون نیاز به هیچ سخت افزار دیگری دسترسی داشته باشید.

چگونه یک تلویزیون هوشمند را کنترل کنیم؟

زمانی که راجع به گوشی های هوشمند صحبت می کنیم، قطعا به سادگی می فهمید که راجع به موبایل ها حرف می زنیم که آن ها را در دست گرفته و صفحه را لمس می کنید تا هرکاری که خواستید، انجام دهید اما تلویزیون هوشمند چطور؟ بسیاری از افراد فکر می کنند که تلویزیون های هوشمند هم لمسی هستند اما چگونه می توان با این تلویزیون ها احساس راحتی کرد، در حالی که مدام باید کنار آن بود و آن را لمس کرد؟

تلویزیون های هوشمند مجهز به کنترل هستند. این ریموت کنترل می تواند عملکرد های مختلفی روی تلویزیون را انجام دهد و از مرورگر وب نیز استفاده کند. این تلویزیون ها همچنین دارای کیبورد های دستی هم هستند. این ریموت بدون سیم است و با استفاده از آن، قادر خواهید بود که از فاصله دور، آن را کنترل کنید.

ویژگی های تلویزیون هوشمند

اکنون که متوجه شدیم که تلویزیون هوشمند چیست، بیایید تعدادی از ویژگی های آن را در ادامه ببینیم:

۱-اتصال به اینترنت

قابلیت اتصال به ” اینترنت ” یک قابلیت پایه در تلویزیون هوشمند است. اتصال به اینترنت عموما از طریق استفاده از وایفای داخلی امکان پذیر است و بیشتر آن ها دارای پورت های اینترنت هستند. از آن جایی که تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، سخت افزار داخلی این دستگاه به صورت اتوماتیک آپدیت می شود و امن می ماند. بدون اتصال به اینترنت، نمی توان کلمه ” هوشمند ” را به معنای واقعی به این تلویزیون نسبت دارد، زیرا اکثر برنامه ها نیاز به اتصال به اینترنت دارند، همچنین مشاهده فیلم های آنلاین، مرورگر وب و دیگر فعالیت ها باید به اینترنت متصل باشند.

۲-اتصال به دیگر دستگاه های هوشمند

استفاده از تلویزیون هوشمند، باعث می شود که بتوانید به دستگاه های دیگری مثل تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و دیگر کنسول های ویدئویی هم متصل شوید، بازی کنید، وب گردی کنید، ویدئوهای آنلاین ببینید و خیلی کار های دیگر انجام دهید.

۳-ساپورت اپلیکیشن ها

بیشتر تلویزیون های هوشمند دارای برنامه های از پیش نصب شده ای مثل یوتیوب، HBO، نتفلیکس و … هستند و به دستگاه های اضافه برای مشاهده محتوای آنلاین نیاز ندارید. بعضی از این برنامه ها رایگان بوده و بعضی دیگر نیاز به اشتراک دارند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد